Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Pure & Timeless heeft 435 5 ster reviews 435
Pure & Timeless heeft 69 4 ster reviews 69
Pure & Timeless heeft 5 3 ster reviews 5
Pure & Timeless heeft 4 2 ster reviews 4
Pure & Timeless heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Geoffray Bogaert

    Pakket was te laat maar nog juist op tijd. Niet de fout van de webshop, het weer is nu eenmaal niet hun keuze. Een telefoontje naar support was snel en vriendelijk. Het product was keurig verpakt en zoals geadverteerd. Mocht ik nog eens parels online zoeken zou ik zeker terug komen.

    Reageer
  2. Gabriela van Willigen

    Nadat wij ons eerst georienteerd hadden op het internet zijn wij bij Pure and Timeless uitgekomen. Wij hebben vervolgens de winkel bezocht en zijn daar zeer gastvrij ontvangen door de eigenaresse en haar dochter. De eigenaresse heeft duidelijk een passie voor parels en weet daar zeer ter zake kundig over te vertellen. Dit heeft tot resultaat gehad dat wij ter plaatse oorbellen met Tahiti parels gekocht hebben. Deze hebben wij later, op de afgesproken dag, per post hebben ontvangen. Ze waren prachtig verpakt, wat zeker bijdroeg aan het cadeau gevoel. Er was weliswaar een klein verschil in de kleurnuance van de parels, het blijft ten slotte een natuurproduct, maar ook hier werd zeer adequaat en klantgericht op gereageerd. Al met al een heel plezierige ervaring en wij komen hier zeker terug.

    Reageer
  3. Hoe zou je Pure & Timeless beoordelen?

  4. Marc Vijgen

    Servicegerichte webshop (en winkel) met prachtige producten voor goede prijzen.

    Reageer
  5. Karin

    Klein misverstand mijnerzijds, maar na een vriendelijk telefoontje alles tiptop, vlot en netjes geregeld

    Reageer
  6. Filip K

    Snelle, juist levering. Mooie kwaliteit. En vooral: mijn vrouw was heel erg blij !

    Reageer
  7. Josephine

    Ik wilde graag iets bijzonders laten maken en ben erg blij met mijn prachtige armband. Het uitzoeken van de kleuren en vormen in de winkel was geweldig, en het eindresultaat maakt me iedere dag weer vrolijk. Service was goed. Voor mij was het echt een meerwaarde om samen iets te kunnen bedenken/uitzoeken wat geheel aangepast is aan mijn wensen en voorkeuren. Bedankt!

    Reageer