Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Meermetstickers.nl heeft 2215 5 ster reviews 2215
Meermetstickers.nl heeft 601 4 ster reviews 601
Meermetstickers.nl heeft 87 3 ster reviews 87
Meermetstickers.nl heeft 52 2 ster reviews 52
Meermetstickers.nl heeft 98 1 ster reviews 98

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Danique

    Wij hebben met z'n tweeën de sticker op de muur geplakt alleen het was echt niet te doen. Wij hebben het precies gedaan zoals op de beschrijving stond en de letters zijn gescheurd, ik heb dus helaas de sticker niet op kunnen plakken en het heeft mij 27 euro gekost.

    Reageer
  2. Marita D.M.

    Weinig ervaring met online-bestellingen... Maar op voorhand heel duidelijk en snel antwoord gekregen op de vragen, waar ik mee zat. Daarna hulp gekregen toen het niet onmiddellijk lukte om de bestelling te plaatsen. En ook de levering verliep vlekkeloos, snel en accuraat. Tot slot héél tevreden over het produkt!! Zeker voor herhaling vatbaar om op deze manier een bestelling te plaatsen.

  3. Hoe zou je Meermetstickers.nl beoordelen?

  4. Suzanne

    Eerst niet zo goed toen ik de verkeerd stricker binnen kreeg. Maar de manier waarop het is opgelost was super! Snelle en goede service! En snel was echt snel, binnen 3 minuten had ik al reactie op mn mail. Bestellen bij jullie is daarom voor herhaling vatbaar!

  5. M.Vossen

    We hebben beide stickers die ik besteld had, weg kunnen gooien,omdat deze niet op onze muren bleven plakken. Op de site staat dat t erg gemakkelijk is en op de meeste muren blijft zitten. Wij hebben het op twee verschillende muren(verschillende soorten tex) geprobeert,echter beide keren niet gelukt. Dus 40 euro weggegooit,

    Reageer
  6. Mariska Andriën-Ramakers

    Hele goede, persoonlijke service en snelle levering

  7. Imke

    Snelle levering, erg mooie sticker. Helemaal top!