Mooie stickers, makkelijk te bevestigen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Elles
- Simone
Blijft niet plakken. Geen reactie op mail terug ontvangen wat hier aan te doen. Slechte kwaliteit en slechte service
Hoe zou je Meermetstickers.nl beoordelen?
- Nathalie
Mooie kwaliteit muurstickers. Leuk dat je zelf kunt aanpassen met tekst en lettertype. Ik heb ze gebruikt om mijn eerste eigen autootje te pimpen. Mooie tekst op de achteruit. Hoop dat ze ook mooi blijven in weer en wind. Maar lijkt erop dat het daar wel tegen bestand is.
- Vicky
Goede customer service en prima kwaliteit
- Tineke
Een mooie sticker! Alleen wat langer moeten wachten op levering
- Anoniem
Heel vriendelijk en heeeeel klantvriendelijk, doe zo voort 👍