Heb een karpet besteld. Eerst 2 kleurenstalen ontvangen om uiteindelijk de goede kleur te kunnen bestellen. Volgens dhr. Reitsma zou de levertijd wat langer zijn omdat ik een karpet op maat bestelde, maar na 2 weken had ik hem in huis. Prima contact en service bij dit bedrijf. Beveel het van harte aan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerda Ruitenberg
- mw E
En hele super service alles was snel bezorgd, en hele mooie qualiteit voor de prijs. Wij vinden tevreden met ons bestelling.
Hoe zou je Arjen Reitsma v.o.f. beoordelen?
- Fam.Troost
Fijn bedrijf,goede service.
- Tiny
Ik kan niet anders zeggen ,dat het heel goed afgehandeld wordt ,en een snelle aflevering
- karlijn
heel blij met ons tapijt!