Het kleed voldoet inzoverre dat het aan beschrijving voldoet. Echter, het is van dezelfde kwaliteit en materiaal als dat ik eerder kleden voor €40 (normale prijs) bij Leenbakker of Gamma heb gekocht. Dus dan is de prijs in verhouding erg hoog. Teveel rompslomp om het kleed weer in te pakken en retourneren, dus dan maar gehouden.Maar... ik heb nu in ieder geval warme voeten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Kok
- Arno Reefhuis
Betere communicatie omtrent de levering. Wij werden 's ochtends om 7.00 wakker gebeld(voordeur) door de bezorger! 2 rollen behang en 1 emmer lijm werden bezorgd met een grote vrachtwagen,om 7.00 's ochtends dus. Verder alles perfect!
Hoe zou je Arjen Reitsma v.o.f. beoordelen?
- Karin Koenders
Goede service, prima product voor de prijs
- Geert de Jongh
Veel keus, heel concurrerende prijs en vriendelijk geholpen.
- J Raap
Spullen stonden direct na bestelling klaar
- Ineke de Bruyckere
Snelle levering goede service