Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands heeft 3072 5 ster reviews 3072
Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands heeft 584 4 ster reviews 584
Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands heeft 75 3 ster reviews 75
Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands heeft 52 2 ster reviews 52
Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands heeft 106 1 ster reviews 106

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jayish

    Ik heb een aandrijfas besteld voor mijn toyota corolla e11. Via de website heb ik alle gegevens gecontroleerd, motorcode etc. Echter kreeg ik van de monteur te horen dat dit een aandrijfas is van een BMW. Enorm balen. Ik heb de klantenservice gebeld waar ik 15 minuten in de wacht heb gestaan waarna de verbinding werd verbroken met het bericht dat de voicemail niet beschikbaar was voor dit doorkiesnummer. Niet van deze tijd. Update 23-07-2018: na mijn bovenstaande klacht ben ik dezelfde dag nog gebeld door dit bedrijf. Kortom hebben ze mijn klacht goed opgepakt en mij als tevreden klant achtergelaten.

  2. jamal el fazazi

    top

  3. Hoe zou je Venauto.nl | Automotive Recycling | Used Car Parts | Occasions | Export | Roosendaal - The Netherlands beoordelen?

  4. Luc Fierens

    Correct en snel

  5. Jorrit

    Het onderdeel had ik snel in huis ben zeer tevreden

  6. Mario

    goede beschrijving, snelle afhandeling, goede keus verrzender

  7. Jonkers

    Het product was defect, maar niet defect aan gekomen. Voordat de onderdelen daar vertrekken worden ze blijkbaar nog een laatste keer gecontroleerd. Het was balen, nog niet het juiste onderdeel, maar wel tevreden met deze manier van werken. Ze controleren het dus extra om zo te voorkomen dat men defecte onderdelen krijgt.. waar zowel de koper als verkoper niet op zit te wachten. Daarom van onze kant ook een 4 sterren beoordeling.