Itho centrale ventilatie unit besteld welke keurig op tijd werd afgeleverd. Helaas bleek na uitpakken doos dat de kunststof afdekkap van de unit beschadigd was. Dit middels het retourformulier gemeld waarna ik binnen 2 uur een reactie heb ontvangen met de vraag om meer informatie. Na deze gegevens (+ foto beschadiging) opgestuurd te hebben kreeg ik de volgende dag bericht dat er een nieuwe afdekkap naar mij verstuurd zal worden. Na twee dagen deze kap ontvangen. Kortom keurig en snel afgehandeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Aad Langeweg
- Collin
Prima ervaringen met deze webshop! Afgelopen vrijdag een Evohome set besteld incl 8 radiatorknoppen en vandaag al geleverd. Ik moet bekennen dat ik wat vraagtekens had omdat de honeywell systemen nogal wat goedkoper worden aangeboden dan elders. Soms is het natuurlijk zo, dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn .......... maar deze vraagtekens waren helemaal voor niets. Voor grote bedragen als het aanschaf van een dergelijk systeem zou ik als webshop overigens ook paypal / mastercard toestaan. Dit geeft klanten nog meer vertrouwen en zo kunnen ze eventueel verzekerd aankopen. Succes met jullie onderneming
Hoe zou je CV-Sanitairkorting beoordelen?
- Wouter Hutten
Eenvoudige besteld, snel geleverd! 1 product had ik verkeerd besteld en retour gestuurd, maar dit ging allemaal zonder problemen (incl. het ontvangen van het geld bedrag! Enige gemis was wel een 'normaal' retour formulier op de website i.p.v. een mailtje, maar dat was geen ramp.
- Piet van T.
Vol lof over deze website, al meerdere keren besteld en tot nu toe altijd goed gegaan en binnen paar dagen in huis, soms de volgende dag afhankelijk van de voorraad. Eerder las ik een reactie dat er niet gelijk antwoord kwam. Ik heb op vragen altijd netjes antwoord gekregen binnen een half uur en soms binnen 48 uur, maar dan moesten ze wat uitzoeken. Volgende bestelling komt er binnenkort weer aan :-)
- À.Janson
Alles goed geregeld,zeer snelle levering,echt top!!!
- Den
Op vrijdag ochtend een bericht gestuurd via chat (= email), tevens daarna Whatsapp berichten gestuurd naar het 06 nummer van deze website. Nu meer dan 24 uur later geen reactie, dus bestel ik mijn spullen uiteraard ergens anders. Als je niets wil verkopen dan kan je beter de website sluiten.