Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Hobbyprof.nl heeft 1037 5 ster reviews 1037
Hobbyprof.nl heeft 258 4 ster reviews 258
Hobbyprof.nl heeft 19 3 ster reviews 19
Hobbyprof.nl heeft 13 2 ster reviews 13
Hobbyprof.nl heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. j.S. van Renswoude

    Op 13 december bestelde ik een set schroevendraaiers die waren bedoeld als verjaarscadeau voor mijn zoon, die op 16 december jarig is. het pakketje arriveerde op 23 december, en was daardoor nog net geschikt als kerstcadeau. Voor mij is deze ervaring dusdanig negatief, dat ik in eerste instantie liever op een andere website zal bestellen.

    Reageer
  2. Marcel van Donk

    Alles op voorraad en een snelle levering!

  3. Hoe zou je Hobbyprof.nl beoordelen?

  4. martin bouman

    erg betrokken,zeer goed

  5. Adriaan

    Voor het eerst besteld in deze online winkel. Geen spijt. Goede service en klantvriendelijkheid. Snelle levering van producten. Heb kort na mijn 1ste bestelling een 2de bestelling gemaakt. Dat zegt genoeg. Hobbyprof is zeker een aanrader, voor wie producten of onderdelen zoekt voor modelbouw.

  6. R.P. Kok

    Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

  7. P. De Graaf

    Zoeken op de site eenvoudig, bestellen geen probleem evenmin als betalen. Keurig gemeld dat betaling binnen was en dat de bestelde spullen werden verzonden maar... Dat zou ongeveer een week tijd vragen daar een klein deel v/d bestelling niet op voorraad was. Terwijl ik de indruk kreeg dat alles op voorraad was. Elektronisch berichtje gestuurd en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Direct een reactie: ,, vermoedelijk misverstand ; wij verzenden nu direct wat aanwezig is en de rest komt volgende week". Eerste zending in een dag binnengekregen ( met mededelingen waar het pakje op dat moment was) . De nazending begin van de volgende week. Ook op de tweede verzending geen verzendkosten! Verpakking prima. Het bestelde idem. Kortom: Zeer tevreden.