Snelle levering. Leuke tops en mooie broeken en skorts voor een festival. Je ziet ook veel meiden met de kleding lopen op de festivals. Alleen jammer dat de maten afwijken. Had een skort met split in maat L maar wilde er 1 bij bestellen en had toen ineens een maat XL nodig. Dus maten waren veranderd terwijl het hetzelfde product was. Daar nog even aan werken. Leuke insta pagina! ga zo door meiden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monika
- Babs de Held
Super tevreden met de kleding en service van Uwantisell! Zondagavond een broek (tall) besteld die de volgende dag al in huis was. Broeken zijn bij mij vaak net te kort maar deze broek zit echt perfect. Super blij mee!
Hoe zou je Uwantisell beoordelen?
- Samantha Van de Brug
Ik heb geen
- A
Eerst werd mijn bestelling geannuleerd terwijl ik wel betaald had, dit werd goed opgelost en werd de bestelling alsnog verstuurd. Toen zat er een verkeerd artikel in.
- Jill Mellendijk
De top zit prachtig & nog eens snelle levering ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- Michelle
Mooie kleding voor een