snel besteld, snel geleverd.....kortom Toppie !!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja Dirven
- J
Ik ben erg tevreden over de levering van mijn pakketje. Hij was al snel binnen. De bikini's die ik had besteld zagen er leuk uit! Helaas zat er wel 1 verkeerde maat tussen. Ik heb al meerdere keren van uwantisell besteld, je kunt er goed slagen en ik bestel hier zeker weer in de toekomst. Verder geen contact gezocht met de klantenservice. Top webwinkel met leuke kleren.
Hoe zou je Uwantisell beoordelen?
- joost colijn
2 shirtjes besteld maat s . 1 Xl gekregen jammer
- Shamila Chaparro
Ik ben zeer tevreden met de service. Het pakketje heb ik vrijdag besteld en zaterdag lag het al op de mat.
- Renee janssen
Bovenste topje heeft een gat buiten de naad bij ontvangst.
- sam buwalda
snelle levering en alles paste haha... al veel gekocht ...