Ik vind dat de verzendkosten voor België te hoog liggen en dan nog eens transactiekosten aanrekenen!!!! Dat is erover voor mij en zal in de toekomst mijn bestelling beïnvloeden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jos Martens
- Gerard Kistemaker
zeer goed geholpen na breuk van mijn carbon voorwiel.
Hoe zou je Hopmans Fietsgigant beoordelen?
- Paul
Webwinkelkeur verplicht me hier een ervaring in te tikken....Naar verwachting, dus goed.
- Seppe Bauwens
Mijn af te halen bestelling werd makkelijk teruggevonden op basis van de bestelnummer. De betaling was al online gebeurd, wat zeer handig is.
- Hennie Van Leeuwen
Erg snel in huis en keurig verpakt. top
- Martin Strik
Super snel