Heel tevreden. Goed materiaal.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amb Vroom
- Joost Hardick
Goed product, betrouwbare partij. Alleen voortgang van order is onduidelijk. Je krijgt een orderbevestiging en dan wordt het stil. Levertijd niet duidelijk gecommuniceerd en geen antwoord op mails met vragen hieromtrent.
Hoe zou je Schaduwdoekkeuze beoordelen?
- Marc van Hunnik
Op 26 augustus 2016 week 34 oprolbaar windscherm besteld en betaald. Op 30 augustus 2016 n.a.v. een mail, telefonisch doorgegeven dat ik ondanks wijziging van het product toch de bestelling wil ontvangen. Op 6 september 2016 telefonisch geïnformeerd wanneer ik het product kan verwachten. Zou teruggebeld worden blijkbaar niet gelukt. Op 7 september 2016 weer gebeld, wat schetst mijn verbazing product is nog niet besteld?? Kan het begin week 37 verwachten. Daar ga ik dan maar van uit??? Ik heb dus nog helemaal geen product ontvangen!!!!!
- Karin De Valck
Schaduwdoek aan de lopende meter besteld, 14 dagen gewacht. Vervolgens 3x gebeld, waarbij men mij steeds een nieuwe, andere leugen vertelde aangaande de reden waarom ik het doek nog steeds niet ontvangen had. Eerste zou ik het doek binnen de 2 werkdagen ontvangen, vervolgens lag het doek geknipt klaar om verstuurd te worden (en was het dus nog niet verstuurd!), en bij mijn volgende telefoon moest het nog geknipt worden maar dat lukte niet "omdat er zoveel mensen" over de vloer kwamen. Pas na dreiging dat ik mijn geld terug wou is het doek eindelijk na 3 weken geleverd. Zet dan toch geen webshop op als je geen service kunt leveren !
- leny floor Spaans
Lange leertijd verkeerde bezorging lang moeten wachten op afdekstrips
- Robert Verdonschot
Geen product ontvangen. Het duurde te lang, enkele weken. Ik werd ook niet voldoende geïnformeerd. Uiteindelijk de order geannuleerd.