Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Schaduwdoekkeuze heeft 928 5 ster reviews 928
Schaduwdoekkeuze heeft 415 4 ster reviews 415
Schaduwdoekkeuze heeft 91 3 ster reviews 91
Schaduwdoekkeuze heeft 68 2 ster reviews 68
Schaduwdoekkeuze heeft 70 1 ster reviews 70

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Donald Lemmens

    Heel goed gemaakt, mooie degelijke afwerking. Het past perfect.

    Reageer
  2. Ine

    Wat een miskoop! Na een week hebben we het zelf maar weer weggehaald, wat een zonde van ons geld! Aan de telefoon word ik afgewimpeld, er wordt drie keer beloofd om na overleg terug te bellen. Niets meer gehoord. Ik stuur foto's hoe uitgezakt het doek erbij hangt. Geen reactie. (En nee, aanspannen helpt niet). En het is door het bedrijf zelf gemonteerd (montagekosten: 390,00!). We hadden zo'n mooi doek met zo'n draai erin gewild, die zij zelf op de website hebben staan. Achteraf zeggen ze dat dat niet altijd mogelijk is. Dat hadden wij graag van tevoren geweten. Uiteindelijk zag het eruit of we zelf een zeil van de boerenbond (scheef) hadden opgehangen.

  3. Hoe zou je Schaduwdoekkeuze beoordelen?

  4. Bernice

    Product precies zoals omschreven/op de foto. Heel makkelijk in te korten. En hele snelle levering

  5. Za

    Zeer slecht heb zichtdoeken besteld Waar je ze het aan op moet hangen de rondjes hangen geneens recht. Je betaald een gods vermogen er voor en je krijgt gewoon bagger. Hij raffelt ook aan de zijkanten af Heb de telefoon van hun gebeld word gezegd stuur maar een mail. Die email werkt blijkbaar niet.. Ik heb veel klanten wie langs komen dus het is een mooie reclame voor schaduwdoekkeuze Ik raad iedereen af om hier tekopen

    Reageer
  6. Lars Henrik Brands

    DPD heeft nog steeds niet geleverd. Geven niet huis melding terwijl er speciaal iemand aanwezig is. Bellen DPD, beloven dat het alsnog gebracht wordt en ze doen er niets mee. Helaas verkeerde transporteur.

    Reageer
  7. Christine Oostveen

    Goede service