Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sanitairkiezer heeft 783 5 ster reviews 783
Sanitairkiezer heeft 186 4 ster reviews 186
Sanitairkiezer heeft 15 3 ster reviews 15
Sanitairkiezer heeft 6 2 ster reviews 6
Sanitairkiezer heeft 6 1 ster reviews 6

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. van Steenbergen

    Wij waren op zoek naar een zwarte keukenkraan en konden deze moeilijk vinden. Bij Sanitairkiezer zagen wij echter een gelijke t.o.v. onze huidige kraan staan. Hoogte was zelfs, volgens tekening, nog iets hoger dan onze huidige kraan. Binnen enkel dagen hadden wij de bestelde kraan binnen. Wat was echter het geval het hoogste punt van de uitloop was een stukje lager i.p.v. hoger. Een mailtje gezonden naar Sanitairkiezer en samen met hen gekeken naar andere mogelijkheden. Toen gekozen voor een zwarte Kludi Zenta en heb deze besteld. De andere kraan direct retour gezonden. Binnen 2 dagen hadden wij de nieuwe kraan en binnen 1dag hadden wij het aankoopbedrag en de verzendkosten van de eerste kraan retour op onze rekening. Perfecte service. De Kludi Zenta keukenkraan is trouwens een heerlijke kraan.

    Reageer
  2. Mieke Hendrikx

    Snelle levering, goed product.

    Reageer
  3. Hoe zou je Sanitairkiezer beoordelen?

  4. Clem

    Uitstekende website , snelle levering , product vodoet aan verwachting.

    Reageer
  5. M. Heuvelink

    Schappelijke prijzen en snelle levering

    Reageer
  6. J. van de Pol

    Heel tevreden . Ik heb op Goede vrijdag telefonisch contact en werd goed te woord gestaan. Dinsdag na Pasen kreeg ik email dat het douche paneel voor verzending was aangemeld . Woensdag werd het netjes geleverd. Douche paneel ziet keurig uit. Over de werking kan ik nog niets vertellen. Paneel wordt mogelijk vrijdag 7 april geplaatst. Ruimte wordt op dit moment betegeld

    Reageer
  7. Aart rebel

    Alles prima en vriendelijk geholpen.

    Reageer