Op zoek naar aanvulling op mijn reeds bestaande tegels. Nergens meer te krijgen in mijn regio. Buiten mijn regio gaan informeren, mails en fotos rond gestuurd en dit bedrijf, als enige, kon mij verder helpen. Zij hebben hun uiterste best gedaan om een partij van mijn tegels nog te kunnen leveren. Het zijn exact dezelfde tegels als ik heb. Prettig contact met Jelle via de mail, die mij prima.heeft geadviseerd. Ik ben dit bedrijf super dankbaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen Vrugt
- Vincent Cleppe
Mooie producten aan hele marktconforme prijzen! Zeer snelle levering. Ik ben heel tevreden over de kleur van de Chinese hardsteen en de kwaliteit er van! TOP
Hoe zou je Natuursteenvoordelig beoordelen?
- J Penninkhof
De ervaring is zeer positief! Ik heb tegeldragers besteld bij Natuursteenvoordelig. De tegeldragers zijn van goede kwaliteit. Het contact via Whatsapp was zeer vriendelijk en adequaat. Nadat de klus geklaard was, bleek dat ik teveel tegeldragers had besteld. Na contact met Natuursteenvoordelig kon ik het overschot terug sturen; geld terug gekregen minus 15% administratie kosten. Zero waste => No plastic soup. Al met al een betrouwbare winkel dus.
- Sander
De bestelling is snel geleverd. Ik had van te voren gevraagd om het op een andere plek te laten neerzetten. Dit is super netjes gedaan. Mail werd snel beantwoord. Super tevreden met alles.
- Ozgur Bagiran
Jelle van Natuursteenvoordelig.nl is klantvriendelijk en deskundig. Denkt met je mee en informeert je duidelijk over de levertijden etc. Daarnaast staat de naam Natuursteenvoordelig echt voor zeer voordelige tegels. Wat mij betreft de goedkoopste van NL.
- Maurice
Ik was op zoek naar keramische tegel voor in onze tuin. Na goed contact te hebben gehad met Jelle heb ik uiteindelijk een tegel besteld. Jelle was heel transparant en meedenkend. Dank daarvoor! Tegels zijn zojuist netjes afgeleverd. Nogmaals bedankt Jelle en wellicht tot ziens!