Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Wensgordijnen heeft 28 5 ster reviews 28
Wensgordijnen heeft 0 4 ster reviews 0
Wensgordijnen heeft 1 3 ster reviews 1
Wensgordijnen heeft 0 2 ster reviews 0
Wensgordijnen heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wiebren en Jolanda

    Wat een prima service. Alles is naar Wens verlopen. Mooie kwaliteit gordijnen! Fijn contact met Anneke over de juiste maten etc. Deze webwinkel is zeker aan te raden!!!!

  2. Margriet Boer

    Ik reageer normaal nooit op beoordelingen, maar nu wel. Ik had in december gordijnen gezien die ik erg mooi vond! Toen ik ze wilde bestellen waren ze overal uit de collectie, maar niet bij Wensgorgijnen! Anneke heeft er voor gezorgd dat ik ze toch heb gekregen. Wij zijn er ontzettend blij mee! Goede begeleiding bij het opmeten van alles, waardoor ze keurig en goed gemaakt zijn! Heel erg bedankt daarvoor!

  3. Hoe zou je Wensgordijnen beoordelen?

  4. Linda

    Goed advies van Anneke, goed ingemeten en opgehangen door Jan en mooie gordijnen! Zeer tevreden!

  5. Loes

    Service zoals we die hebben gekregen bij Anneke van Wensgordijnen heb ik lang niet meer meegemaakt, super! En dat voor de helft van het geld dat we bij andere zaken geoffreerd hebben gekregen. Anneke heeft ons telefonisch geholpen met inmeten, geadviseerd over extra haken afmetingen van de plooien en goed op de hoogte gehouden van de levering van de gordijnen (worden bij hetzelfde atelier gemaakt als wanneer je naar een design winkel zou gaan voor je gordijnen). Nadat er missende onderdelen bleken bij de rail (die we ergens anders hadden gekocht) stuurde Anneke ons kosteloos deze onderdeeltjes super snel toe zodat we de gordijnen nog voor de kerst hadden hangen. Uitzonderlijke service, bedankt!

  6. Petra

    Geweldige service! Onze in- betweens werden snel geleverd maar pas vijf maanden later -toen het grauwer weer werd - zag ik dat ze achterstevoren waren genaaid, dus de iets minder kleurrijke achterkant hing voor. Met lood in de schoenen opgebeld. En het werd meteen opgepakt. Teruggestuurd en ik had twee weken later de goede. Geen idee of het nieuwe zijn of vermaakt maar ze zijn perfect én die mooie kleur /gloed waarop ik ze had uitgezocht! Nog voor de feestdagen retour, héél blij mee!

  7. Fam.Janse

    Prachtige gordijnen en uitstekende service! Wij hebben kamerhoge gordijnen en vouwgordijnen besteld, die fantastisch in ons interieur passen. Ondanks dat de levering niet gelijk correct was verlopen, heeft Wensgordijnen er alles aan gedaan om dit snel en correct te herstellen - goede service dus!