100% klant tevredenheid bestaat haast niet maar dit bedrijf komt aardig in de buurt. Vanmiddag een probleem gemaild, vanavond 20:00 uur telefoon van dealplein. Schroom niet om hier te kopen service, aandacht, klantvriendelijkheid is top. Ga zeker meer bestellen, ook al woon ik in emmen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Richard reimering
- Sylvia bakker
Geweldige service
Hoe zou je Dealplein.nl beoordelen?
- Rob van der Veeke
Kan alle positieve ervaringen onderschrijven. Antal nam om 9 uur in de avond alle tijd om samen naar de juiste douchecabine te zoeken. Communicatie over levering was prima en hij heeft deze zelf bezorgd. Wat onduidelijke handleiding, maar met wat gevloek en getier heb ik deze in elkaar kunnen zetten. Alle vertrouwen dat als het me niet gelukt was Antal me goed geholpen zou hebben. Ben helemaal tevreden met het resultaat
- Peter
Douchecabine besteld vanuit België voor een zeer mooie prijs. Geen leveringskosten. Vriendelijke bediening aan de telefoon en snelle levering. Het geleverde pakket was volledig en van uitstekende kwaliteit. Ik raad dealplein zeker aan.
- Jaspers
Ik heb de afgelopen 3 weken al 3 douchecabines besteld voor 3 verschillende projecten. Compleet met douchebak en sifon. De beschrijving klopt perfect en kan zonder problemen door iemand met 2 linkse handen in elkaar gezet worden. Ik heb 1 x een tekort gehad van een wieltje die ik na een belletje de volgende werkdag in huis had.
- Gerard
Heb een douchecabine gekocht bij Dealplein, prima op tijd geleverd, maar tijdens de montage is er geconstateerd dat er zat een deuk in de sierlijst zat. Dit onmiddellijk gemeld aan Antal, die beloofde om stappen te ondernemen. Door tijdsgebrek van mijn kant heb ik geprobeerd deze deuk te herstellen en met succes. Ook dit weer gemeld aan Antal en hier hield de communicatie op. Geen merci van zowel Antal of de leverancier, zelfs geen antwoord op mijn email. Qua nazorg en garantie een dikke onvoldoende