Heel tevreden over de algehele afwikkeling van het door mij bestelde urntje. Tot mijn verbazing moest er getekend worden bij aflevering aan huis, heel netjes. Het urntje is heel mooi in een fluwelen doosje verpakt. Het bijgevoegde kaartje met de lieve wensen erop, doet een mens goed. Ik denk dat wij de kleindochter van mijn overleden (stief) vader een mooi aandenken aan haar opa gaan schenken. En hopen dat zij het zal koesteren, samen met haar herinneringen aan haar opa. Ik beveel uw bedrijf zeker aan bij belangstellenden Hartelijk dank voor de geweldige service. Met vriendelijke groet Jannie van der Vaart
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jannie van der Vaart
- Jolanda Beek
Het was netjes en goed ingepakt en wat je ziet op de site krijg je ook Het ziet er prachtig uit en er dat nog een mooi kaartje bij met sterkte Ik vind dit een heel mooi gebaar . Nog bedankt Met vriendelijke groet Theo en Jolanda Beek Boxtel
Hoe zou je UitvaartUniq beoordelen?
- J E E van der Linde
Ben op een zorgvuldige manier geholpen. En ophet moment dat er twijfel was over tekst plaats op de urn werd er keurig contact opgenomen door een medewerker die meedacht en met prima ideeën kwam. Ben echt tevreden over de snelle correcte levering van de urn.
- A. Pardoel-Derks
Online lukte het mij niet om een bestelling te plaatsen.Toen gebeld en ik werd vriendelijk geholpen.en heb ik een mooie urn besteld.
- Mary Peters
Product was perfect en de levering netjes op tijd.
- N. van heijst
Keurig snel en vakkundig geholpen!