Het kettinkje ging na een keer vallen al kapot!! Na ik deze review heb geschreven hebben de mensen van UitvaartUniq mij een privémail gestuurd en krijg ik een nieuwe as hanger met het feit dat de eerste kapot was gevallen! Ik ben er eg blij mee dat ik een nieuwe toegestuurd krijg! Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roos Wagenvoort
- Rob Vos
Goede service. Correcte behandeling en snel geleverd. Voelt aan als begripvol en persoonlijk. Kortom uitstekend.
Hoe zou je UitvaartUniq beoordelen?
- Geertje van Brandwijk
Ik had ongeveer twee jaar hier voor al een miniurn besteld. Probeemlloos.. en nu ook zonder probleem besteld alleen het duurde zo lang voordat het verstuurd werd. Maar na een belletje werd het gelijk de volgende dag verstuurd en de dag erna had ik het in huis.
- sonja De graaf
Heel tevreden.. het is een mooi sieraad.. snelle levering.. de prijs is goed...
- Jacqueline Park
Super!! Mooie urn doet volledig aan de verwachting en een respectabele prijs. De persoonlijke kaart(hand geschreven) maakt het helemaal af. Snelle levering en goed geïnformeerd.
- Gerrit Van duijvenbode
Waar ik om gevraagd hebt heb ik ontvangen dus tevreden