Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
FleurSupreme heeft 90 5 ster reviews 90
FleurSupreme heeft 21 4 ster reviews 21
FleurSupreme heeft 4 3 ster reviews 4
FleurSupreme heeft 3 2 ster reviews 3
FleurSupreme heeft 14 1 ster reviews 14

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Harriette Grasdijk

    Snelle levering en een mooi droogboeket (Happy Summer) ontvangen, blij mee! : ) Op de foto's lijken de bloemkleuren wel harder/feller dan ze daadwerkelijk zijn.

  2. MJ de Waard

    Snelle levering, keurig verpakt

  3. Hoe zou je FleurSupreme beoordelen?

  4. Rothco

    Droogbloemen best prijzig en waren helaas gedeeltelijk geknakt bij aankomst. Thuisbloemist heeft uit eigen beweging geld teruggestort. Uitstekende service dus.

    Reageer
  5. Monique van den Brekel

    Goede service, mooi droogboeket

  6. Daniel

    Laat u zich niet misleiden door de recensies! Gisterenmiddag heb ik contact opgenomen met Thuisbloemist, vanwege hetgeen, waar ik de eigenaar sprak en verteld kreeg dat meneer sinds 01-01-2021 het bedrijf heeft overgenomen. Er is uitstekende service verleend, meneer heeft verstand van zaken en de bloemen kwamen keurig volgens afspraak aan. Het boeket ziet er prachtig uit en ruikt heerlijk, aldus mijn blije vriendin! Aanrader!

  7. L. Kooijman

    Update: Nadat ik onderstaand bericht had geplaatst, kreeg ik binnen 24 uur antwoord van de Thuisbloemist. Een mailtje met sorry voor het lange wachten en de bestelling zou meteen verzonden worden. Die kwam na 2 dagen binnen, alleen mistte ik 1 deel van de bestelling. Een aantal dagen later kreeg ik bericht dat ze het niet konden leveren en dat ik mijn geld terug kreeg. Dit heb ik inmiddels ook ontvangen. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar ik had liever wat eerder een bericht ontvangen over de stand van zaken. Op 5 januari 2021 in goed vertrouwen een bestelling geplaatst bij de thuisbloemist, maar tot op heden nog steeds niks ontvangen. Zelfs op mailtjes reageren ze niet. Als de levertijd langer is dan zij aangeven, laat dat dan even weten, ik heb best begrip voor drukte en langere levertijd, maar de onwetendheid vind ik niet fijn. Zeker na het lezen van al deze reviews, heb ik er geen vertrouwen meer in dat ik mijn bestelling krijg. Hoop dat ik dan op z'n minst mijn geld wel terug krijg. Graag een antwoord!