Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
FleurSupreme heeft 90 5 ster reviews 90
FleurSupreme heeft 21 4 ster reviews 21
FleurSupreme heeft 4 3 ster reviews 4
FleurSupreme heeft 3 2 ster reviews 3
FleurSupreme heeft 14 1 ster reviews 14

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Rick

    Ik heb bestelling gedaan en van de bezorging heeft PostNL een zootje gemaakt. Echter heb je als betalende eindklant niets meer te zeggen tegen PostNL. Daarom verzoek ingediend voor informatie bij verkoper over status retour pakket , geen reactie, dus nu geen bestelling en geld kwijt, helemaal kut!

  2. lidy

    Na oorspronkelijk trage communicatie is het helemaal goed gekomen met mijn bestelling, het bestelde was niet op voorraad, maar ze zijn met een goede oplossing gekomen waar ik niets extra voor hoefde te betalen. Fijne service.

  3. Hoe zou je FleurSupreme beoordelen?

  4. Jackie

    Helaas is de communicatie zeer slecht verlopen. Eerst moest ik zelf achter mijn order aan aangezien ik maar niets hoorde. Blijkbaar kwam de mail niet aan, ok vreemd want stond wel goed in het systeem en ik kreeg wel een bevestiging van de order. Vervolgens krijg ik twee dure pampaspluimen a 9 euro thuis die echter niet meer voldoen, of in elk geval niet voor het aankoopbedrag en hoe het beschreven stond op de site. In een poging het eenvoudig via de mail op te lossen krijg ik geen enkele reactie. Ook niet via de website en ook niet via een ander mailadres. Alsof je gewoon compleet wordt genegeerd. Heel jammer, want als de communicatie beter zou verlopen zou ik zeker vaker bestellen. Terugsturen van de pampas zou natuurlijk kunnen, maar dat vind ik verspilling en het niet waard.

  5. Charlotte Brys

    Goede service

  6. Saskia Ten Bhomer

    Thuisbloemist is zeer goed omgegaan met een klacht die ik had aangegeven en mijn vertrouwen hersteld. Ik zal zeker weer een order plaatsen!

  7. Cindy

    Goede service! Goede kwaliteit bloemen!