Service is slecht, sticker werd geleverd in de doos, zat vastgeplakt aan bubbeltjes papier en hierdoor had ik een vouw in mijn sticker. Voor 100 euro raamstickers besteld en niet eens een nieuwe sticker na leveren maar zeggen dat ze zeker weten zelf de sticker goed in de doos hebben gedaan, met andere woorden ik zal de sticker zelf wel hebben dubbel gevouwen. Ik wilde graag voor de kinderen dakraam stickers betellen en nog een sticker voor mijn schuurdeur maar ik bestel hier nooit meer iets.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marilyn Koning
- Susanne Broeke
Prima service
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- bianca spronck
dit bedrijf is echt een aanrader met 1 woord geweldiggggggg
- Arianne Sterke
Wat een service..geweldig..dacht eerst dat hij verkeerd geleverd was..ivm spiegeling..gebeld een hele aardige mijnheer aan de telefoon..netjes te woord gestaan!!!in 1 woord geweldig..netjes geleverd....erg blij mee!!!!
- Ed le Grand
Vanaf het eerste mailcontact t/m het beplakken van de ramen.... Geweldige communicatie, op de afgesproken tijd voor de deur staan. Kunnen een hoop bedrijven wat van leren......
- Sandra Buitink
Mijn ervaring is zeer goed met de samenwerking met unieke stickers. Snelle reactie op je berichten en denken ook goed met je mee. Sticker ziet er prachtig uit. Duidelijke uitleg erbij.