Zeer tevreden, ondanks een paar kleine communicatie foutjes, die fantastisch zijn opgelost, echt een waanzinnig gaaf resultaat. Kortom, een echte aanrader.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anouska
- L Zuidhoek
goede service , navraag bij twijfel en mooi product gekregen
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Rustem Polat
De pixels van de letters zijn te zien, matige kwaliteit.
- Jeanne Steegh
Mijn ervaring is goed,de sticker is prachtig. In eerste instantie zei mijn man "De plaklaag zit aan de verkeerde kant" Maar weer niet goed gelezen,dat kan gebeuren bij ons. Het plakken ging ook prima zit er mooi op. Gr. j.Steegh.
- Esther Hol
Mooie sticker. Jammer dat ze niet even contact hebben opgenomen. Bij mijn toelichting was overduidelijk iets weggevallen waardoor het eindresultaat nu anders is dan gewenst. Maar met de informatie die ze hadden is het een prima sticker geworden,
- Iris Smeekens
Binnen korte tijd (ong. week) moest ik een raamsticker hebben als verrassing voor mijn vriend. In eerste instantie waren de lijntekeningen niet goed, maar daar wisten ze uiteindelijk een oplossing voor, waardoor ik mijn bestelling op tijd had. De meegestuurde instructie is makkelijk, het raamfolie was zo bevestigd en een resultaat mag er zijn!