De stickers zijn mooi geworden en het staat erg leuk. Helaas hebben we er eentje zelf verpest dus dat word een nieuwe bestellen . Heb verder nog een paar meer in me gedachten .. Die zal ik jullie eerdaags even mailen . Gr.Petra
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- petra Scherpenzeel
- Anna Marie Wittenberg
Het heeft ff geduurd voordat ik tijd had 't te bevestigen, maar ben super tevreden met het resultaat. Toppie & dank je wel, Anna Marie
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Jasmijn Heere
Erg hulpvaardig bij het ontwerpen en meedenken van de raamfolie! Prachtig product ontvangen.
- Loes Ingh
Xxxx
- Myrthe Baal
We hebben een prima product ontvangen. Klantenservice is erg vriendelijk en denkt goed mee.
- Han
Heel tevreden, snel geleverd, prima service