Voor mijn onderneming een sticker met mijn logo bij Uniekestickers voor op mijn auto besteld. Echt niet duur en prima kwaliteit en service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Vries
- Willeke
super tevreden over dit bedrijf, geeft goede adviezen en is meedenkend. Alle keuring op tijd geleverd.
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Melissa Gleiser
Weer een prachtige raamsticker op maat, precies zoals ik hem hebben wilde!
- Lisette Peinder
Onze bestelde raamsticker is erg mooi geworden!!
- jennifer koek
GEWELDIG. Super tevreden
- Maarten Blanc
Gebeld en mijn vragen werden snel beantwoord, plaksjabloon van goede kwaliteit!