Service super. Werd zelfs nog gevraagd of de kwaliteit goed was voor het gedrukt werd!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A Berkel
- Arie Lommers
het hele proces verliep prima, alleen telefonische bereikbaarheid was er niet, maar per e-mail kwam het uiteindelijk in orde.
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Michael Fillié
Puike kwaliteit raamsticker en sneller geleverd dan verwacht
- Robert
Product nooit ontvangen
- Tiny Hanenberg
Prima levering . Op tijd , het juiste 👍🏼
- Anita Dirx
Er werd goed meegedacht over de sticker. Communicatie vond ik een beetje minder. Verder helemaal goed. Sticker is zeer mooi geworden