Nou, ik bestel niet snel via internet, ik wil graag materialen kunnen voelen en zien, vooraf betalen vind ik al helemaal niks! Maar mijn ervaring met Uniekestickers.nl is in één woord; super! Raamfolie woensdag besteld, zelf de verkeerde maat opgegeven, kreeg meteen een mail en mijn geld werd meteen teruggestort. Opnieuw de maten doorgegeven, dinsdag de zeer goed verpakte bestelling met instructies ontvangen. Het aanbrengen hebben we gelukkig met z'n tweeën gedaan, zoals in de instructievideo. Dat was waarschijnlijk niet goed gegaan in mijn eentje, want het was een lengte van 159cm. Het is prachtig, ben d'r heel blij mee. Bedankt Uniekestickers.nl!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marloes
- Marianne Benner
Mooie en gepersonaliseerde raamfolie laten maken en we zijn er erg blij mee. Snel geleverd en een hele duidelijke beschrijving erbij en zo gepiept!
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Gerhard Schonewille
Sjabloonstikker werkt goed, tip niet verven maar spuitbus gebruiken want bij verwijderen stikker trek je deeltjes mee van de randen. Effect is fraai.
- C.J. Legemate
Verzendkosten PostNL 6,95 versus versturen in normaal envelopje met 0,50 of zo iets aan postzegel. Gewoon niet eerlijk.
- 482Nikki
Prachtige deurstickers, prima aan te brengen. We zijn er erg blij mee.
- Tamara Wullink
Super tevreden! Heel vriendelijk en super snel te woord gestaan via de email. Duidelijk contact en mijn bestelde persoonlijke raamfolies heel snel binnen. Duidelijke plak instructies en de folies zaten er binnen nog time op! Heel erg tevreden!