Ik had eerst wat vragen over de raamstickers, die werden heel netjes beantwoord. Uiteindelijk heb ik de raamstickers besteld, deze werden snel geleverd, en zagen er heel mooi uit! Ik ben er erg blij mee, en ga hier zeker vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kelly
- De Munk
Mooi product en goed verpakt.
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- frits stadhouder
Goede Service en een goede uitleg Bij eventuele veranderingen kan dat ze laten altijd eerst een voorbeeld zien snelle levering goede kwaliteit
- Anouk Valkenborghs
Snelle en uitstekende service! Ik ben heel tevreden over het resultaat van mijn raamstikkers.
- Chantal
Vragen werden snel beantwoord veel is er mogelijk. Kleine productie fout die keurig werd opgelost kan niet anders zeggen dan top bedrijf
- Sandra Kraaij
Zeer snelle levering, prachtig eind resultaat