Top geregeld, heel klantgericht en bij ons laten plaatsen en ziet er goed uit. Dank jullie wel voor jullie goede service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Debbie pronk
Super aardige mensen en goede service geen spijt van dat ik hier besteld heb!zou het zeker mensen aanraden
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Irene
Heel mooi Snel Goede prijs
- Danielle van der Linde
Service is goed en snel geleverd
- saskia van herk
keurig gebracht netjes opgeplakt alleen jammer dat er luchtbellen in zitten
- Jolanda
hele leuke omgang met mij als klant.....we hebben samen een leuk patroon uitgekozen voor de raamfolie voor mijn huiskamer en de folie had ik al na een paar dagen in huis!...kortom : dik tevreden!