Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
UniekeStickers.nl heeft 1061 5 ster reviews 1061
UniekeStickers.nl heeft 255 4 ster reviews 255
UniekeStickers.nl heeft 28 3 ster reviews 28
UniekeStickers.nl heeft 17 2 ster reviews 17
UniekeStickers.nl heeft 31 1 ster reviews 31

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Leila Ezeamar

    Zeer gebruiksvriendelijk, goede service en zeer mooie muursticker ontvangen. Plakt nu aan de muur en het ziet er super goed uit.

  2. P. van der Straten

    Wij hebben contact gehad met Unieke Stickers om te vragen of wij hun ontwerp van raamfolie wat mochten veranderen en een eigen touch konden aanbrengen en dit was voor hun geen enkel probleem. We hebben de raamfolie snel ontvangen en zijn zeer tevreden over het resultaat. Inmiddels ook erg leuke reacties gehad van buurtbewoners die zeiden dat dit niet zo gewone was die je zo vaak in de winkels ziet liggen. Dus...... maak uw buurt ook UNIEK met de raamfolie van Unieke Stickers!!

  3. Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?

  4. Kirsten

    Ik heb een ontzettend mooie raamsticker besteld als verrassing voor mijn vriend. Ik zocht een origineel cadeau en op aanraden van een vriendin heb ik deze bij jullie laten ontwerpen en maken. Er is echt zoveel mogelijk. Ga zo door ik hou jullie site in de gaten en zal jullie zeker aanbevelen.

  5. Cindy

    Ik heb een broodtrommelsticker en klikosticker besteld. De sticker van de broodtrommel is gemaakt aan de hand van twee foto's en zelfs toen ik mailde of er ook nog een naam bij kon was dit geen probleem en kwam unieke stickers met een eigen ontwerp. Mocht ik ooit weer iets van stickers nodig hebben dan weet ik de site te vinden. Ga zo door.

  6. Frans van Haren

    Kliko-sticker besteld. Eindelijk eens een afwijkende van de hele straat (allemaal van de Action). Klein probleem bij de opgave van mijn bestelling. Na contact eigenlijk per omgaande opgelost. Heel mooi product. We vroegen ons net af waar blijft ie nou ? Uurtje later bezorgd. Vandaar 4 sterren voor de levertijd. Ik zag al weer nieuwe stickers. Ga zeker nog eens shoppen. Zeker aan te bevelen.

  7. Suzanne de Rooij

    Super mooie raamsticker! Hij is in het echt nog mooier dan op jullie site. We gaan binnenkort ook de bijpassende muursticker bij jullie bestellen zodat onze dochter een complete prinsessenkamer heeft. Top!