Besteld product: "Raamfolie van eigen bestand of ontwerp" (foto's en vectorbestanden). Super mooi resultaat. Enorm vriendelijk en geduldig met mij (dankjewel Miranda). Een klein foutje in de maatvoering werd in no time rechtgezet door het toesturen van de print in de juiste maat. Ik kan Unieke Stickers aan iedereen aanbevelen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert Waarde
- Ineke Kapel
Goede service, mooi product. Heel tevreden!
Hoe zou je UniekeStickers.nl beoordelen?
- Pedro Winkel
Goede service
- Jb
Mijn bestelling is eigenlijk allemaal heel voorspoedig gegaan. Ook goede kwaliteit. Alleen heel jammer ik heb een vraag gesteld over de behang die niet goed op patroon is,en daar ook antwoord op gekregen,maar niet het antwoord wat ik hoopte te krijgen en daarna geen reactie meer vernomen nadat ik op die mail weer had geantwoord wat ze bedoelde??? Wel errug jammer☺️☺️
- Ebel van Aalst
Kreeg snel een voorbeeld hoe het eruit zou komen te zien.Na mijn goedkeuring had ik het zo in huis.Kan niet wachten tot ik hem op de muur kan plakken en de glimlach op het gezichtje van mijn kleindochter zie.De sticker is super mooi geworden.
- Anke
Bestelling duurde erg lang en bij sjablonen bleef wederom lijm achter bij verwijderen. Waardoor ik de plaatsjes weer niet kan gebruiken omdat de lijm er niet afgaat. Nu 4x een sjabloon gekocht en niets opgeschoten. Garantie kennen ze niet. Zijn wel vriendelijk bij bedrijf en sjabloon zag er wel goed uit. Werkt alleen niet met spuitbus verf. Mail gestuurd naar unieke stickers; niets op gehoord. Inmiddels ruim 50 euro uitgegeven bij unieke stickers en sta met lege handen. Afgezien van verf, plaatjes kosten en alle tijd. Heel triest vind ik