A. Bakker
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij UniekeStickers.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima service
Goede service krijg antwoord op de vragen die je stelt. Niks is te veel alle informatie word gedeeld met de klant
Geweldige raamstickers, mooie kwaliteit en makkelijk aan te brengen!
snelle levering, leuk produkt
Buiten gewoon goed geholpen
Goede kwaliteit/afwerking