Ik vind de service van jullie tot nog toe geweldig.heb ik nog nooit meegemaakt dat ik gebeld wordt over de bestelling. En het pakje lag keurig verzorgd in de brievenbus klasse
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ali Van Deventer
- Anneke
Mooie producten van goede kwaliteit en een goede service. Er was bij DHL iets mis gegaan en dit werd direct heel netjes opgelost. Je wordt erg vriendelijk te woord gestaan.
Hoe zou je www.devoetbalkraam.nl beoordelen?
- Alfons Ramsaroep
Snel bezorging
- Leon
Levering was goed en snel ging super ga zo door
- Tamara
Snel geleverd. Zoals op de foto. Erg fijn dat de print in de stof zit en er niet opgeplakt is.
- Yolanda Van Bemmel
Super service! Goede prijs-kwaliteit verhouding