Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
www.devoetbalkraam.nl heeft 583 5 ster reviews 583
www.devoetbalkraam.nl heeft 90 4 ster reviews 90
www.devoetbalkraam.nl heeft 9 3 ster reviews 9
www.devoetbalkraam.nl heeft 2 2 ster reviews 2
www.devoetbalkraam.nl heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lineke

    Wij zijn erg tevreden. Prima kwaliteit en snelle levering. We vonden de verzendkosten wel erg hoog. 5,95....

  2. Michel

    Snelle levering en duidelijke info

  3. Hoe zou je www.devoetbalkraam.nl beoordelen?

  4. GTA-lover

    Heel tevreden, supersnelle bezorging en product ziet er prima uit.

  5. Jerry Harting

    Ik had twee shirtjes en sjaaltjes van Ajax bestelt i.v.m. de Europaleague finale twee dagen voor de finale. De bestelling kwam zoals afgesproken de volgende dag dus exact op tijd aan bij mij thuis. Dus ik was al heel erg tevreden. Later die week werd ik gebeld door de iemand van devoetbalkraam dat de prijs van de shirtjes naar beneden was gegaan ondanks dat ik op hun site de shirtjes voor een bepaalde prijs had gekocht en hier mee ingestemd had. Ik kreeg hier nog netjes een email bevestiging van en kreeg zelfs de teveel betaalde 2 Euro terug op mijn rekening. Ik vind dit een ongelofelijke klanten service. Ik had ermee ingestemd met de hogere prijs en dat ik achteraf nog geld terug krijg. Het was al een super service dat ik de shirtjes op tijd kreeg, maar dan ook nog onverwacht geld terug krijgen was super. De reactie van devoetbalkraam hierop was, eerlijkheid duurt het langste. Super service volgens mij.

  6. Kevin

    Alles prima geregeld , er was een klein probleempje met de verzending maar dit is echt super opgelost ! Echt top

  7. HANNE

    Er was een artikel niet meer voorradig deze werd binnen 2 dagen verstuurd. Super service