Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
ElektrischeBoiler.eu heeft 22 5 ster reviews 22
ElektrischeBoiler.eu heeft 0 4 ster reviews 0
ElektrischeBoiler.eu heeft 0 3 ster reviews 0
ElektrischeBoiler.eu heeft 2 2 ster reviews 2
ElektrischeBoiler.eu heeft 5 1 ster reviews 5

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Shan

    Helaas heb ik geen goede ervaringen met dit bedrijf, of beter gezegd met de producten. De kwaliteit van de producten is niet wat ik had verwacht. Boiler tot 2x toe gaan lekken binnen een jaar en de garantie periode. De 1e keer na komst uit de fabriek, toen nieuwe onderdelen gekregen die gemonteerd zijn door een gespecialiseerd monteur. En de 2e keer na precies even lange tijd weer hetzelfde probleem, waarvan we het van de 2e keer niet eens werden over de oorzaak en dus ook niet over de afhandeling. Het bedrijf wijt de 2e keer aan hoe de nieuwe onderdelen gemonteerd zouden zijn, een zogenaamde montagefout, hier zijn wij het niet mee eens én tevens wordt er mij door meerdere externe experts verteld dat zij dit probleem veel zien ivm slechte kwaliteit van deze boilers. Heb besloten dan ook verder te gaan met een andere boiler via een ander bedrijf om verdere teleurstelling en verdere kosten te voorkomen. Gezien ik mijn geld niet terug krijg ondanks de garantie.

    Reageer
  2. Kevin

    Niet vooraf al excuses maken over waarom een probleem niet binnen de garantie zou vallen. Ze gingen meteen een lijstje bij langs met redenen welke van toepassing konden zijn, zonder te weten hoe de situatie was. Binnen een jaar waren er veel problemen, 2 jaar later was de boiler helemaal kapot. De reviews op de website zijn fake! Want alle negatieve reviews die weigeren ze. En het zou me niets verbazen als ze de positieve reviews zelf hebben geschreven. Het is een onbetrouwbare website, dus u bent bij deze gewaarschuwd.

    Reageer
  3. Hoe zou je ElektrischeBoiler.eu beoordelen?

  4. A.B. Vos Salon Mondy

    Ter vervanging van een stadsverwarmingsboiler een elektrische boiler Lemet eco 100 ltr. gekocht bij elektrischeboiler.eu. De boiler is voor een kapsalon. De boiler verwisseld in het weekeind. Zaterdag de oude eruit gehaald. Zondag nieuwe gemonteerd. De kraan open gedaan en het water liep er net zo snel uit als dat het er in ging was aan de onderzijde bij de elektrische aansluiting en bediening. Dat was op zondag. Geen probleem. Maandags gebeld. Waarschijnlijk zat de flens niet voldoende vast. Op advies van leverancier de kap onder verwijderd en de moeren aangedraaid. Bleef lekken. Weer gebeld. Mogelijk dat de afdichtingsring dubbel zat en beschadigd was. Ze zouden een nieuwe ring sturen voor het geval dat dit het zou zijn. Omdat er dinsdag weer warm water moest zijn zelf de flens er maar afgehaald. Bleek dat 1 van de vier moeren scheef op de bout zat. Dit was ook de oorzaak van de lekkage. je kon die moer niet voldoende vastdraaien. Na veel gehannes en gebruik van kracht termen uiteindelijk de flens kunnen verwijderen. Een nieuwe bout en moer er bij gezocht en de boel weer vast gemaakt. Het lek was gedicht en hij werkt tot nu toe prima. Vervolgens de leverancier van het gebeuren in kennis gesteld en gevraagd m een tegemoetkoming ivm het werk wat ik er mee had gehad en de kosten die ik hun had bespaard. Kreeg als antwoord dat dit niet zou gebeuren en ik de boiler ook terug had kunnen sturen. Dat je dan zonder warm water zit in een kapsalon is kennelijk van onder geschikt belang. Hoe zo ook ondernemer. Hier nogmaals een mail over gestuurd maar nooit wat weer gehoord. Jammer. Het euvel aan de boiler had bij fabricage al opgemerkt moeten worden. Een eindcontrole is er kennelijk ook niet want dan was hij ook de door de mand gevallen. Ik kan stellen dat mijn boiler van inferieure kwaliteit was. Mocht u er 1 kopen pers hem dan eerst af om te weten of hij wel dicht is.

    Reageer
  5. Joop Verbaan

    Twee jaar geleden hebben wij een boiler aangeschaft en hiermee helaas in het begin wat pech gehad. Dit is destijds al keurig opgelost en de boiler heeft het daarna twee jaar perfect gedaan. Helaas ging de boiler nu lekken...... Na contact met de klantenservice kregen wij direct een oplossing aangeboden en de boiler is zonder bijbetalen zelfs vervangen voor een nieuw, moderner, zuiniger exemplaar! TOPSERVICE!

  6. Tom Postma

    Wij hebben een Aparici besteld en deze werd snel geleverd/ Het personeel van elektrischeboiler heeft ons goed geadviseerd. Onze dank.

  7. Jeroen

    Boiler 2 jaar geleden geinstalleerd vanuit de summiere installatie instructie. Na 2 jaar stuk. Onze Volgens de leverancier verkeerd geinstalleerd (8 bar inlaat ipv de vereiste 6 bar) waarbij ze verwijzen naar verschillende mails die wij zouden hebben gehad (echt niet). Het drukverschil heeft volgens hen geleid tot verkalking. Ik voel me niet gehoord noch geholpen. Nooit meer via deze webshop.

    Reageer