Vlugge en betrouwbare levering, maar het adres van mij stond niet buiten op het pakje, maar het adres van de winkel. Daardoor vonden ze het niet terug toen ik het wilde afhalen. Enkel mijn telefoon nummer stond buiten op het pakje. Dat kan beter. Ik vroeg mij ook af waarom jullie niet aan huis leveren. Jullie verzendkosten zijn hoog, aangezien ik toch voor een aanzienlijke waarde besteld heb. Ik vond het wel fijn dat jullie voor elk product een uitgebreide bijsluiter meegeven.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irmgard Fuessl
- Reka Barbara Toth
Snell mijn order gekregen. 👍🏻
Hoe zou je VitaTabs beoordelen?
- K. Leeger
kwaliteits assortiment
- Janine Bronneberg
Duidelijk en uitgebreide informatie over producten. Snelle levering. Zeer tevreden.
- marianne witmer
De volgende keer bestel ik niet meer bij jullie tenzij er iets verandert: De postbestelling willen wij aan huis. Dat gaat altijd goed. De postbestelling was niet aanwezig op tr & trace vermeld moment. het zou 's middags kunnen komen. was er toen nog niet. Dit proberen wij geen volgende keer. Hopelijk is er dan bij jullie de keuze om post aan huis te kunnen ontvangen. Succes er mee en wie weet tot ziens. vr. groeten, marianne
- Petar Kicovic
Alles was goed, been zeer tevreden.