Helaas was het product niet meer leverbaar maar gelijk binnen 2 dagen me geld retour gehad
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique
- M borsboom
Goede service
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Peter
Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Netjes en goed verpakt, snel ontvangen.
- anita Roelofs
snelle levering en correcte afhandeling
- Erick
Zeer tevreden over de levering. Geen schades en varken ziet de goed uit
- Silvio
Heel ontevreden. 15 helmen met vrienden gehaald à 4,95,-. Elke helm was lek en slechte kwaliteit. We hadden ze besteld voor een toernooi maar nu hebben we dus 75 euro weggegooid. Niks meer halen totdat we geld terug krijgen!