Prima levering en producten, wel jammer dat ze niet eerder de verzendkosten communiceren. Pas bij een van de laatste stappen komen de verzendkosten erbij, dat is niet erg transparant en zou eigenlijk al wel bij het winkelwagentje vermeld kunnen worden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne
- Stephan likes confettifeest
Vandaag besteld, de volgende dag in huis. Dikke duim omhoog!
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Marc Hazenoot
Heel tevreden. Eerst een bestelling gedaan en al betaald. Hierna contact opgenomen met klantenservice omdat ik er nog iets bij wilde bestellen of dat mee verzonden kon worden met mijn 1e bestelling. Allemaal heel netjes opgepakt en verwerkt.
- Joyce
Supersnelle levering. En ook heel snel antwoord op een vraag die ik nog via het contact formulier had gesteld.
- Karin
Tevreden en snelle levering.
- Nita
Verkeerde kleur lens gestuurd