Service goed, maar heel jammer dat er een product geannuleerd werd. Daarvoor had ik juist besteld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Xander
- Katrien
Op tijd en in orde
Hoe zou je Confetti beoordelen?
- Maartje
Het product komt niet overeen met de afbeeldingen en is van enorm slechte kwaliteit. Het lijkt echt alsof er uit oude stof met een schaar de onderdelen eruit zijn geknipt en dit aan elkaar gemaakt is. Daarnaast ontbraken de glitters ook die ik besteld had dus de bestelling was ook nog eens niet compleet.
- Isabella
Goede snelle service van goede stoffen/materiaal
- Pierre
Volgens afspraak geleverd
- Kasper
Bestelling niet ontvangen, vervoerder GLS heeft meerdere keren aangegeven te leveren maar heb niets ontvangen