Dit was voor mij een zeer goede ervaring!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Auko Mensinga
- Marry Gillot
Voor de prijs een erg mooie kooi gekregen. Klantvriendelijke mensen. Ik ben erg tevreden!!
Hoe zou je dierenspeciaalzaak Bulten-de Beijer beoordelen?
- Huisman
Voorlopig pakket nog steeds niet binnen. Volgens track en trace nogsteeds in het sorteercentrum
- H.J. van Dijk
Ik heb het als heel prettig ervaren, ik werd via de mail keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
- Peter-Paul de Goeij
uitstekende service, goede kwaliteit en tijdige levering
- bertina
Top levering snelle levering, en toen bleek dat er iets niet op voorraad was hebben ze dat netjes voor hun rekening opgelost! Absuluutbeen aanrader!