Alles zag er prima uit. Alleen de bezorging was niet zo. De doos was nat en stuk. De kooi en de standaard mankeren niets. Ook de chauffeur was te laat en erg kort aangebonden. Omdat hij te laat bij mij was. Verder niets dan lof ook via de telefoon.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- a.van.elk
- JoopGr
Zeer snelle levering superrrrrrr.
Hoe zou je dierenspeciaalzaak Bulten-de Beijer beoordelen?
- Mouse
Goede service en snelle bezorging. Makkelijk te bestellen.
- Annet
Super snelle levering en fijne grote kooi voor weinig geld.
- Helena
snelle bezorging!
- C.Schuurman
Een prima ervaring ,goed product,hele snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis.