4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenFijn dat de tenaamstelling op de factuur zonder problemen en snel aangepast kon worden.VerbeterpuntenMail beantwoorden. Ik heb moeten bellen nadat ik een week geen reactie kreeg op mijn mail. Ben toen wel gelijk goed geholpen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeanine
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen PluspuntenGeen aanmerkingen op ons naambordje, deze werd namelijk snel geleverd en ziet er mooi uit.
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenMedewerker belt terug n.a.v. een bestelling. Vriendelijke medewerker.VerbeterpuntenBoekhouding, bestelling geplaatst op 28 febr 2017 en het te betalen bedrag dezelfde dag overgemaakt. Tot mijn verbazing kreeg ik op 9 maart 2017 een betalingsherinnering. Moet je toch weer contact opnemen om dit recht te zetten.
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen PluspuntenKlantvriendelijk. Snelle levering. Kwaliteit.VerbeterpuntenHelaas geen email/melding ontvangen dat mijn bestelling werd verstuurd. Maar de levering was zo snel dat dat opzich niet heel veel uitmaakte.
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld