2 sterren: slechter dan verwacht VerbeterpuntenHet bordje (beton) vind ik wel heel simpel.... voor zo`n groot bedrag. Het is een stukje beton met plakletters erop, niet echt speciaal
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Rosa
4 sterren: goede service, goed behandeld
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
- Schildersbedrijf L. Raaijmakers
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen Verbeterpuntennvt