4 sterren: goede service, goed behandeld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolaas
- Stijn
4 sterren: goede service, goed behandeld
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Nienke
3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring PluspuntenMooi naambordje en snelle levering.
- Eduard
3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld
- Rinus
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen