3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring PluspuntenKeurige status van bestellingVerbeterpuntenBordje was los verstuurd in de envelop, waardoor hoekje was afgebroken. Had volgens mij bordje met schroefje besteld, was een plakplaatje (niet zo erg overigens)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- anoniem
5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- George T.
4 sterren: goede service, goed behandeld
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld PluspuntenSnel en makkelijk bestellen
- Lambert
4 sterren: goede service, goed behandeld
- anoniem
4 sterren: goede service, goed behandeld