Mooi naamplaatje met VEEL TE DUNNE letters erop Ik snap echt niet hoe een bedrijf dit soort slechte kwaliteit kan produceren en dan ook opsturen naar de klant : de tekst is gewoon nauwelijks leesbaar ! De letters hadden dus niet veel DUNNER kunnen zijn - wat een armoedige tekst was dit !!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- CM TROUWBORST
- Hans
Snel en correct Snelle levering en goed service.
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- jan
goed. goed
- Erik Wemmers
Prachtig bordje Kleur helemaal perfect. Snelle levering
- Tatiana
Heel blij mee Het nummerbordje ziet er mooi uit. Was ook heel netjes verpakt.
- Gerard
Tevreden Alles netje geregeld, ook kwa mail contact. Jammer dat er iemand het verkeerde huis op de envelop had gezet.