Snelle levering, goed product en netjes verpakt. Leuk persoonlijk bericht!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brent
- Rene
Speciaal op zoek gegaan naar een glazen voederbakje voor het aqauarium. Bijna overal is dit va. Plastic. Hier niet. Goede kwaliteit en zeer snel geleverd. Mijn dank
Hoe zou je de Visvoer WebWinkel beoordelen?
- Jos Peeters
Goede producten en goed verpakt. Door problemen bij postnl wat laat bezorgd. Een persoonlijk kaartje erbij zodat je weet dat je met mensen te maken hebt. Al met al een zeer prettige ervaring met dit bedrijf.
- Sofie Braeckevelt
Goeie service en een heel leuk gepersonaliseerd kaartje bij de bestelling
- Sylvia van Gellecom
Bestelling keurig verpakt en verzonden
- Brian van der Vorst
Goede service, niet heel duur en ook nog is een bonus prijsje dat er gratis bij komt. Een top winkel!