Goed ingepakt en snel verzonden, en er zat een kaart in met de hand geschreven waarin wordt bedankt voor de aankoop en veel plezier met de bestelling
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martin Kamerman
- Henk Timmer
Snelle levering, de attentie en persoonlijke kaart.
Hoe zou je de Visvoer WebWinkel beoordelen?
- R.
Correcte levering, verzending en verpakking. Ook het kleine extraatje en het persoonlijke kaartje dat bij de levering zit is erg attent
- Henry Spaan
snel verzonden
- J.k Hoffmann Breukel
Goeie service en snel verzonden met nog een leuke kaart en attentie erbij
- Agf Groteclaes
Mooi verzorgde verzending met een leuke attentie en leuke kaart!