De bestelling was snel en correct behandeld. De prijs van het product was zeer redelijk, goedkoper dan ik het tot nu toe elders kon krijgen. Keurig verpakt en, alhoewel ik daar niet op uit ben, voorzien van twee ( zeer bruikbare verrassingen).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Madeleine de Wit
- Marijke Booij
Goede service en een kleine attentie erbij. Leuk!
Hoe zou je De Kruidenbaron beoordelen?
- Myrthe
Super tevreden! Woensdag besteld, donderdag alles in huis :). Netjes en goed ingepakt
- Gerdie Brinkman
Erg lekker! Mooi verpakt! Kruiden blijven ook erg lang goed.
- henk de groot
Ik bestel me kruiden sinds ik de Kruidenbaron heeft gevonden je bestel en de volgende dag in huis nooit problemen gehad ben dik tevreden een aanbeveling.
- ML van de Wijdeven
Prima service, 24e besteld, 25e geleverd.