Ik had iets verkeerd aangevinkt, zodat ik verzendkosten moest betalen terwijl ik boven de €35 had besteld. Dit heb direct doorgegeven aan de Kruidenbaron, volgende dag stond het netjes op mijn bankrekening! De bestelling had ik ook vlot binnen plus een kadootje. Super.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- B.B van Dijk
- Alex Van Hoorn
Top
Hoe zou je De Kruidenbaron beoordelen?
- Gerry Van den Wildenberg
Snelle levering prachtige specerijen en kruiden. Superhandig verpakt in bakjes en een leuke verrassing erbij. Zeer tevreden. Graag tot een volgende keer.
- Karen van Nielandt
Puike service ! ook telefonisch !
- Samantha Van Dijken
Super. Bestellen en de volgende dag alles keurig geleverd krijgen.
- Dick Gastelaars
Snelle levering, en de kwaliteit van het bestelde product is uitstekend.